0
Sold Out!

My Dear Pak Cik


PENULIS: ANN

ISBN: 978-967-15285-5-6

Bila cinta datang bertandang, usia bukan jadi ukuran 

TIDAK ! Itu sahaja jawapan Raqim Ishan saat dia dapat tahu anak angkat kakaknya sudah jatuh cinta pada dirinya. Mana mungkin gadis yang sudah dianggap sebagai anak mampu bertukar statusnya, seterusnya dijadikan isteri walau sekadar anak saudara angkat.

Demi mengelak daripada cinta si anak saudara, satu rancangan gila dirangka. Kehadiran tidak dirancang Inas Alyaa membuka ruang untuk rancangannya dilaksanakan.

Uncle nak Inas jadi girlfriend olok-olok uncle dan kalau keadaan semakin mendesak, uncle nak Inas jadi…” – Raqim Ishan “Jadi?” – Inas Alyaa

“Jadi isteri uncle.” – Raqim Ishan

Rancangan gila! Tapi yang perkara gila itulah yang terjadi. Pura-pura bercinta seterusnya berumah tangga membuka mata Inas untuk menilai siapa sebenarnya Raqim Ishan. Tanpa sedar nama Raqim sudah mula bertahta di sebahagian hati Inas.

Kasih dan sayangnya mungkin ada, tapi ada sesuatu yang Inas masih tunggu. Bilalah waktunya dia dibakal memiliki ‘sesuatu’ itu daripada suaminya itu.

“Inas cuma nak tanya, agak-agak… bila abang nak cuba ‘suka’ pada Inas.” – Inas Alyaa

“Abang tak pernah hadkan hati abang untuk awak. Inas boleh jatuh cinta, curah apa sahaja rasa Inas pada abang. Cuma buat masa ni abang belum mampu beri sepenuh perhatian pada hubungan kita. Untuk permulaan, kita bebas bercinta ataupun mencintai. Cukup untuk Inas tahu, abang cuma milik awak seorang.” – Raqim Ishan

Cinta yang sedang bersemi mula goyah dengan halangan yang muncul. Kerana terlalu mengikut kata hati, Inas nekad meninggalkan Raqim.

Ironinya, dia yang meninggalkan, tetapi mengapa pula dia yang terlebih sakit merindu? Dia yang pilih untuk pergi, kenapa dia pula yang mengharap untuk Raqim kembali?

Mampukah Inas pujuk kembali hati suaminya yang ditinggalkannya itu? Akankah ada lagi cinta Raqim Ishan buat Inas Alyaanya itu?

OUT OF STOCK – TIADA CETAKAN LAGI

Categories: ,
  • Share post

Additional information

Weight 0.5 kg